Programy social selling B2B w Direct

Program social selling w kanale Direct

Projektowanie i wdrażanie programu w kanale sprzedaży bezpośredniej w oparciu o analizę startową dojrzałości organizacji.

  • Analiza dojrzałości cyfrowej organizacji

    Analiza wiarygodności cyfrowej i możliwości czerpania efektów z włączenia social selling do strategii firm wraz z rekomendacjami

  • Pilot programu social selling

    Budowanie buy-in w organizacji, opracowanie celów i KPI z managerami dla grupy pilotażowej, praca nad strategią contentową z marketingiem, warsztaty i konsultacje z zespołem

  • Standaryzacja programu

    Włączenie social selling, jako standardu działań dla całej organizacji

Przeczytaj o tym, jak się przygotować do wdrożenia programu social selling w kanale direct

Obejrzyj Case Study programu w Canon Polska
Wystąpiene na LinkedInLocal 2020
Przeczytaj rekomendacje z Canon Polska

Przemysław Jabłoński

B2B Marketing Manager at Canon Polska

Zaprosiliśmy Kasię do rozmów z uwagi na duże, korporacyjne doświadczenie sprzedażowe, którego potrzebowaliśmy do wdrożenia programu social selling. W rozmowach ujęła nas szczerą, otwartą komunikacją i spójnością prezentacji w sieci i na żywo. Kasia umiejscowiona w strukturach marketingu skutecznie pokazywała niezbędną do realizacji programu perspektywę sprzedaży. W ramach współpracy Kasia wspierała i realizowała również inne projekty w Canon Polska m.in. wdrożenie do struktur roli prospectingowej, budowanie strategii content marketing czy standaryzowanie procesów prospectingu. Dwie cechy osobowe, za którą cenię Kasię najbardziej to niezwykle profesjonalne podejście do realizowanych projektów i doskonała umiejętność budowania relacji ze współpracownikami. Dziś gdybym dziś miał podjąć decyzję o powołaniu jej osoby do realizowania programu social selling, podjąłbym bez wątpienia identyczną. 

Tomasz Zagdan

Commercial Operations Leader at Canon Polska

Pracowałem z Kasią przez półtora roku. Nauczyła nas jak wykorzystywać LinkedIn jako element nowoczesnego procesu pozyskania klienta (prospekting) oraz sprzedaży. Ma w tym obszarze unikatowe doświadczenie, ponieważ sama pracowała jako handlowiec w kilku branżach i bardzo dobrze rozumie wyzwania związane z tą pracą. Kasia potrafi skutecznie działać w złożonej organizacji i zaangażować zespół do realizacji wspólnych celów. Polecam pracę z Kasią tym organizacjom, które chcą wdrożyć LinkedIn'a w działaniach marketingowe i sprzedażowe tak, aby dało to dobre rezultat

Ilona Witczak-Wilińska

Senior Marketing Specialist at Canon Polska

W Canon Polska nieustannie poszukujemy skutecznych i innowacyjnych dróg dotarcia do Klientów B2B, stąd zainteresowanie tematyką social sellingu. Nasze pierwsze eksperymenty z wykorzystaniem LinkedIna rozpoczęliśmy kilka lat temu, jednak dopiero pojawienie się u nas na pokładzie Kasi jako konsultanta, pozwoliło rozwinąć te próby w ustrukturyzowany i systematycznie rozwijany program. Choć inicjatorem programu social sellingowego w Canon był dział marketingu B2B, od początku chcieliśmy, by jego głównym beneficjentem był dział sprzedaży. Dlatego poszukiwaliśmy kogoś, kto w świecie ekspertów od social sellingu oprócz kompetencji marketingowych będzie rozumiał perspektywę codziennej pracy handlowca. Myślę, że to sprzedażowe doświadczenie wyniesione z poprzednich doświadczeń zawodowych zagrało bardzo mocno na plus dla Kasi. Nie znam zbyt wielu osób na rynku, które łączyłyby te 2 perspektywy, a wydaje mi się to kluczowe dla sukcesu działań social sellingowych. Kasia, jako zewnętrzy konsultant, wniosła do naszego zespołu nie tylko dużą wiedzę i doświadczenie, ale też sporo cennych wniosków płynących z umiejętności wnikliwej obserwacji. To pozwoliło nam nie raz z sukcesem zarządzać 'kryzysami', zanim się jeszcze pojawiły. Zapalona do pracy, pełna nowych pomysłów, potrafiąca 'czytać' organizację i dopasowywać metody i narzędzia do aktualnych możliwości i potrzeb firmy. Zdecydowanie polecam współpracę z Kasią wszytkim, którzy wierzą w social selling i chcieliby wprowadzić swoją organizację sprzedażową na nowe tory działania.

Marta Ciach

Digital Marketing Professional at Canon EMEA

Mam to szczęście, że na swojej drodze zawodowej spotkałam Kasię. I do tego mogłyśmy zrobić wspólnie projekt: LinkedIn Potential. Z sukcesem opracowała, wdrożyła i przeprowadziła zespół handlowy w Canon przez cały proces Social Selling i Emloyee Advocacy. Cenię Kasię za biznesowe podejście do pracy, za rozumienie potrzeb klientów, za umiejętne łączenie marketingu i sprzedaży, za instynkt project managerski, za profesjonalizm w kontaktach (wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji) i za edukacyjny sznyt 😉 Dzięki Kasiu za współpracę.

Michał Kokot

Customer Advocate & Relationship Manager at Canon Polska

Kasię cechuje ponadprzeciętne zaangażowanie we współpracy oraz nieustanna chęć dzielenia się wiedzą. Doskonale rozumie stosowanie komplementarnych narzędzi w sprzedaży (zarówno tych tradycyjnych jak i współczesnych kanałów kontaktu z Klientem) W szczególności umiejętność wykorzystania Linkedin jako elementu całego procesu sprzedaży. Połączenie doświadczeń sprzedażowych Kasi i praktycznej wiedzy z zakresu Social Selling pozwala na odpowiednie dopasowanie procesów do polskich realiów sprzedażowych. Kasia idealnie wpisuje się również w rolę managera i szkoleniowca: posiada niekończącą się pozytywną energię i umiejętność motywowania, głęboką empatię oraz otwarte podejście do pojawiających się w projektach pomysłów.

Dominik Franz

Właściciel firmy w MPH Dominik Franz

Z Kasią poznaliśmy się ok rok temu. Od tego czasu moje postrzeganie social sellingu zmieniło się o 180 stopni. Dzisiaj już wiem jak budować profil w social mediach, jak to działa, z czym się je. Gdy Kasia pojawiła się w Canon Polska marketing otrzymał solidne wsparcie i prace nad wykorzystaniem social mediów po stronie działu sprzedaży ruszyły z większą parą, co sprawiło, że pojawiły się konkretne projekty sprzedażowe. Pracowaliśmy wspólnie nad projektem związanym z Linkedinem i wiele się od niej w tym czasie nauczyłem. Kreatywność, pomysłowość, słowność to cechy które wyssała chyba z mlekiem matki 🙂 Zawsze mogłem liczyć na jej pomoc, dobre rady, zawsze miała czas na rozmowę. Dziękują Kasiu. 

pl_PLPolish